חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

עוד כתבות
חיפה עיר חכמה
>
חיפה נבחרה לפתוח את הכנס הבינלאומי לערים חכמות בברצלונה עם מיזם פורץ דרך שפיתחה בתחום החינוך המיזם השאפתני -מלידה לבגרות- (מל-ל) של עיריית חיפה ייחשף לראשונה במתכונתו החדשה בכנס בינלאומי לערים חכמות שייערך בשבוע הבא בברצלונה



חיפה  עיר חכמה.
חיפה נבחרה לפתוח את הכנס הבינלאומי לערים חכמות בברצלונה עם מיזם פורץ דרך שפיתחה בתחום החינוך
המיזם השאפתני "מלידה לבגרות" (מל"ל) של עיריית חיפה ייחשף לראשונה במתכונתו החדשה בכנס בינלאומי לערים חכמות שייערך בשבוע הבא בברצלונה. המיזם נבחר ע"י וועדה בינלאומית מבין 297 מיזמים שהוגשו לכנס בזכות פריצת הדרך הגלומה בו בתחום החינוך.
ייחודו של המיזם בכך שהוא מלווה את הילד מלידה עד בגרות תוך שיתוף פעולה ותיאום בין כל הגורמים השותפים להתפתחותו החל מהתחנות לבריאות המשפחה, דרך גני הילדים, בתי הספר, מערכת הבריאות, תרבות, תנועות נוער, מרכזים קהילתיים, אקדמיה, אנשי מחקר, מפעלי היי-טק ועד להורים המוזמנים להיות שותפים פעילים בתהליך. לצורך הפעלת התכנית חולקה העיר ל"מרחבים חינוכיים" בראשם עומדים מנהלי בתי ספר תיכוניים.
המטרה המרכזית של כל אלה היא מתן מענה כולל לכל מכשול ובעיה אתה מתמודד הילד בכל שעות היום ולאורך הרצף הגילאי. כך למשל, במעבר מגני הילדים לבתי הספר היסודיים ובמעבר לחטיבות הביניים ולחטיבות העליונות. 
ייחודיותה של המל"ל טמון בקהילות עשייה חינוכיות בהובלת אנשי חינוך והורים. ישנן 120 קהילות בעיר המפעילות פרוייקטים קהילתיים. בכל קהילה בין 4 – 7 שותפים ובהם אנשי אקדמיה, תעשייה והורים, תנועות נוער, מתנ"סים, מרכזים קהילתיים ועוד. המיזם שם דגש על התמקדות בחינוך למצוינות בתחומי הלימוד השונים, קידום תלמידים הזקוקים לסיוע ודאגה להיבטים חברתיים ופיתוח תרבות הפנאי של הילד בשעות אחה"צ בקבוצות תאטרון, ספורט, תנועות נוער וכדומה. בעיר פועלות קהילות עשייה תוססות בכל קשת הנושאים הרלוונטיים ובכל מקום שיש בו אכפתיות, רצון ומוכנות להוביל שינוי קהילתי. כך לדוג, קהילת עשייה חינוכית במתמטיקה: מורים מבתי הספר היסודיים ומורים מחטיבת הביניים והתיכון בנו קורס קיץ ל 180 תלמידים שעלו לכיתה ז'. במשוב שנערך לתלמידים הם הביעו שביעות רצון רבה מההתקדמות האישית, היכרות עם הצוות החינוכי, המנהלת, החברים לשכבה. גם ההורים הביעו שביעות רצון רבה.
 פיילוטים עירוניים המתקיימים השנה: מל"למטמון: היכרות עם מורשת נווה שאנן: 1000 משתתפים, 130 קבוצות של תלמידים, הורים, תושבי השכונה וצוות חינוכי לפתרון החידות. כי "כל הכפר מגדל את הילד.
ראש העיר יונה יהב: "ככל שנקדים לאבחן את צרכיו של הילד ולתת להם מענה בגיל צעיר תוך שיתוף פעולה בין כל הגורמים השותפים להתפתחותו נבטיח תוצאות טובות יותר בבגרותו. עשרות גופים מקיפים את הילד לאורך שנות בגרותו. התפקיד שלנו הוא לדאוג לכך שכל אלה יפעלו במשותף ויתאימו לכל ילד וילדה "חליפה" חינוכית שתתאים למידותיהם. המטרה שהצבנו מציבה אתגר לא פשוט אך אפשרית - תיאום ורציפות בין המסגרות המקיפות את הילד לאורך כל שעות היום ולאורך כל שנות התבגרותו יבטיחו היכרות מרבית של כל השותפים לגידול הילד עם צרכיו ויכולותיו של הילד.    
הכנס הבינלאומי לערים חכמות מתקיים בברצלונה זו השנה הרביעית ברציפות. הכנס הזוכה לעניין ויוקרה בינלאומיים ימשך 3 ימים במהלכם יוצגו פרויקטים ייחודים שפותחו ע"י "ערים חכמות" ברחבי העולם בתחומים שונים ובהם: משילות, מים, אנרגיה, תחבורה, תיירות, איכות סביבה ועוד. בכנס משתתפים ראשי ערים, מתכנני ערים, יזמים ומובילי דעת קהל. כמו כן נציגי חברות הייטק בינלאומיות מובילות ובהן: מיקרוסופט, שניידר, Ibm ואחרים. נציגי עיריית חיפה יציגו את המיזם הייחודי בפני משתתפי הכנס.



 

2015-11-16

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM