חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

רפואה ובריאות בחיפה עוד כתבות
קנדידה
>
קנדידה ? - קנדידה זו פטריה, פטריית שמר טפילית ועקשנית להתבססות בגוף האדם. בדיקת קנדידה לא בקופות החולים. אבחון קנדידה בהתאם לתוצאות.



קנדידה
אם שאלתם את עצמכם מהי קנדידה ? - קנדידה זו פטריה, פטריית שמר טפילית ועקשנית בכל הקשור להתבססות בגוף האדם ובמקומות המיועדים לזיהום מחוץ לגוף, כגון על פני העור. פטריית קנדידה זו שוכנת בגופם של רוב בני האדם במצב רגוע עד כדי נינוח, וממתינה לשעת הכושר שלה. וכשההזדמנות מגיעה היא תפרוץ - זה בעקבות נוהל חיים לא בריא ואפשר לאמר מודרני. שימוש באנטיביוטיקה עודפת, לחץ וסטרס, מזון מעובד ותזונה לקוייה מבחינה בריאותי, עודף אלכוהול, עודף סוכרים וממתקים עם כל סוגי הממתיקים המלאכותיים. גם שהות ממושכת במקומות לחים המועדים להתרבות פטריות - כגון בריכות שחיה ומקלחות ציבוריות, מגע מיני עם אדם שנדבק או אפילו שימוש בכלים יומיומיים משותף כמו מברשת שיניים וכהנה...

פטריית קנדידה
זו פטריית שמר שלזכותה אפשר  לזקוף עמידות ייתר, ויכולת התיישבות והתפרצות המלווה בהרבה מאוד סימפטומים לא נעימים. פטריית קנדידה ידועה כעקשנית ועמידה מאוד, ולכן יש לטפל בה בייתר הקפדה. ההצלחה להרחיק מהגוף פטריה קנדידה תלוייה בהרבה הקרבה וצעדים מצד נשא הפטריה שהתפרצה. על כך בהמשך המאמר. פטריית קנדידה מתחלקת לסוגים שונים, וישנם מקומות מועדים להתנחלות שלה. ישנה סברה כי נשים סובלות יותר מגברים מהימצאות פטריה זו, בדרך כלל פטריה בנרתיק. אולם גם גברים ילדים ואף תינוקות עלולים לסבול ממנה.

בדיקת קנדידה
לא תמיד מאתרים קנדידה שהרי היא לא חלק מבדיקות המעבדה הסטנדרטיות שמבצעים ברוב קופות החולים, אלא אם כן הבדיקה נדרשה לביצוע במפורש מהמעבדה.ישנה אפשרות לבדיקת דם לאבחון קנדידה, וישנה הגירסה של בדיקת קנדידה במעבדה אשר לפיה טענות מכסה את כל סוגי הקנדידה.

אבחון  קנדידה במעבדה
מרפאות המנהלות מעבדות ייטענו כי רק מעבדה מתקדמת ומובילה תפיק אבחון של קנדידה. הבדיקה מבוצעת בתרבית, על צלחת פטרי פלסטיק סטנדרטית ומוכרת.  יש היום הרבה שיטות שונות ומשונות לאבחון קנדידה, פעם פחות פעם יותר מסחרי. חשוב לדעת: לא כל המצאות של קנדידה בגוף היא גם זיהום פטרייתי. יש הטוענים שאין תחליף לתרבית מעבדתית הדוגמת ובודקת בפה בגרון ,באף ,באוזן ,בנרתיק ,בדרכי השתן ובעור. אבל לאחרונה גם פורצת הגישה של בדיקת דם. אישית פרטית ואינטימית בבית שלכם. לא מתן דגימה בשירותים הצמודים למעבדה, ולא עלינו קצרה היריעה מלפרט עד כמה מזוהמים השירותים המשותפים או השירותים הציבוריים. ויותר מכך היתכנות של הדבקה מהם גבוהה מאוד. אולי אין לכם קנדידה ומישהו לפניכם ששהה בשירותים כן סבל מפטריית קנדידה.

טיפול בקנדידה
לרוב הטיפול הינו ממושך וצריך להיות קפדני. תרופות, תזונה,  המנעות ממזון מעובד, היגיינה, הפחתת אנטיביוטיקה בהתאם להנחיית רופא מוסמך, הפגת מתח וסטרס ועוד. קנדידה מצריכה גם תזונה מתאימה כאחד מאבני הייסוד של המלחמה בפטריה זו. תזונת קנדידה מגוונת בהתאם להנחיות אכן תועיל - אך לא רק. טיפול בקנדידה צריך להיות בכמה רבדים כאמור. אחרי תקופת מה מומלץ לוודא שהקנדידה נעלמה, ושם בנקודת הזמן הזו אסור להפסיק ולזלזל בטיפול. כי אז הקנדידה עלולה לחזור ואפילו בצורה מוגברת.

 




 

2015-08-16

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM