חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

עיצוב בית עוד כתבות
פרקטים בחיפה
>
פרקטים - הכוונה לסוג אחד : פרקט למינציה. ניתן לרכוש פרקטים בחיפה ממבחר חנויות אשר חלקן גם מעניק שרות התקנת פרקטים אלו. זהו הסוג המועדף והנמכר ביותר. חברות פרקטים בחיפה.



פרקטים בחיפה

    אחת האפשרויות לריצוף בבית או במבנה קיים הינו פרקטים בשלל גוונים איכויות וגדלים. הכוונה לסוג אחד : פרקט למינציה. ניתן לרכוש פרקטים בחיפה ממבחר חנויות אשר חלקן גם מעניק שרות התקנת פרקטים אלו. זהו הסוג המועדף והנמכר ביותר
קידום פרקטים בחיפה.
אמנם בישראל משווקים עוד פרקטים אמיתיים ומקוריים עשויים עץ מיוחד, אבל המחיר הינו מרתיע. לכן הבחירה המועדפת היא לאריח הסינטטי שמיובא לישראל מרחבי העולם. הרוב מיובא מאירופה וסין הינה שחקן די משמעותי בכמוניות המיובאות. כמו תמיד המחיר הינו גורם מפתה עבור יבואנים, ספקים משווקים ומתקינים.
ידוע זה מכבר כי הפרקטים האירופאים הינם הטובים ביותר מבחינת איכות ולכן גם עמידותם לאורך שנים טובה בהרבה מפרקט למינציה שמיובא מהמזרח הרחוק. קיימים כמה חנויות פרקטים בחיפה והקריות, ישנו אמנם שוני בין הסוגים שכל משווק מציע, אבל ישנם גם פרקטים ידועים שניתן למצוא בעיר חיפה והאזור מייצרנים ידועי שם. פרקט איכותי של חברת קרונו הגרמנית, קנדל אוסטריה, פרקט הארו תוצרת גרמניה, פרקט למינציה תוצרת אגר, פרקט תוצרת סטיל איטליה ועוד

...,

פרקטים בחיפה


פרקט למינציה בחיפה

ישנם לא מעט סוגים של חברות שונות שתתקלו בהם בחנויות שונות בחיפה. פרקט זה הוא סינטטי, כאשר השכבה העליונה הינה למינציה ברמת שחיקה שונות מיצרן אחד לשני. סוג החיבור הוא לרוב קליק בהלבשה ולעיתים קליק כפול למיטוב החיבור וחיזוק האריחים בהצמדה האחד לשני. החלק העליון גם שונה ברמת הליטוש ישנם כאלו עם שטח מדרך גס ולא מלוטש למניעת החלקה במקומות לחים או אולמות ספורט, לרוב שם מתעמלים עם גרביים מחליקות, וישנם מלוטשים עד לרמת אפס שבו המשטח ממש חלק כאילךו היה קרמיקה מלוטשת מחזירת אור.
האיכויות של פרקטים אלו נמדדות או נכון יותר מסומנות ב AC  עם מספור AC4'AC5' והנמוכים יותר לא ממש קל למצוא בחנויות עקב האיכות הנמוכה.

פרקט תל שכבתי בחיפה
ראשית הוא עשוי ומורכב מעץ. יותר נכון לאמור שכבות של עץ כל שכבה מחוברת בכיוון הנגדי לשכבה שמעליה וכך נמנעת תמ\נועת הלוחות והתנתקות האחת מהשניה. הייתרון הבולט הינו חומר הגלם של פרקט זה שניתן למצוא אותו בשנים האחרונות בחנויות פרקטים בחיפה באזור התעשיה הסמוך למפרץ חיפה. חזק מאוד ועמיד הרבה יותר מפרקט למינציה, בכל שכבות הגנה על החלק העליון למניעת התבלות מהירה, אנשים רגישים ירגישו את ההבדל כאשר יהלכו יחפים על גבי פרקט למינציה ולהבדיל יהלכו יחפים על גבי פרקט עץ זה. החיסרון שלו כמו כל מוצר איכותי הוא המחיר העלול להיות עד פי 3 וגם פי 4 ממחיר פרקט למינציה איכותי שתמצאו בחיפה ובאיזור הצפון. התקנת פרקט זה אפשרים ב 2 דרכים: שיטה צפה על גבי פוליארטן מוקצף וחיבור האריחים ביניהם עם דבק חזק, והשיטה השניה היא הדבקה למשטח אחד רחב מתחת לאריחי הפרקטים עם דבק שמחזקת את כל משטח הפרקטים יחד בצורה חזקה ומאסיבית. זו הייקרה יותר אבל גם המומלצת לטווח ארוך של שנים. עוד בהרחבה על התקנת פרקטים בחיפה על ידי מספר מתקינים שרובם מקצועיים ובעלי ניסיון והם המומלצים מהעיר חיפה .


פרקט עץ בחיפהפרקט גושני בחיפה
ראשית מחיפוש ושיטוט אין היצע גדול של פרקטים גושניים בחיפה, רק חלקם של החנויות משווקות ומתמחות במוצר איכותי מקורי זה. יש לציין שזהו הפרקט הידוע והמוביל מבחינת כל סוגי הפרקטים. עוא עשויי עץ גושני מיוחד במפעלים בחול, ורק עבר טיפול של הגנה עם לקה וחמרי ציפוי לשמירה ומניעת ספיגת לחות מהסביבה ושחיקה. פרקט ייקר יחסית לכל שאר הסוגים, אינו שכיח בבתים בישראל ומכאן שחנויות רבות בעיר והסביבה של הצפון ובכל הארץ בעצם ממעטות לשווק אותו. עם ביקוש נמוך אל תצפו למצוא אותו בכל חנות קיימת. הם אולי יציעו לכם את הפרקט הגושני אם תתעקשו רק לגביו, אבל ההתמחות וההיכרות שלהם עם הייצרנים השונים והבדלי האיכות לוקים בחסר. למקרה שכזה מומלץ שתפנו לחברה שמתמחה בפרקטים גושניים נדירים אלו. חנויות מהאיזור המתמחות בפרקט זה פנו אלינו ונציג אתכם ברשימה.


חברות פרקטים בחיפה
לרוב ניתן למצוא הרבה חברות לשיווק ומכירת פרקטים מסוגים שונים ברחבי העיר חיפה. רובם ממוקמים מן הסתם באיזורים של מתחמי שיווק של רהיטים ואביזרי לבית כמו קרמיקה ואמבטיה, דלתות כניסה ו/או פנים, תריסים וגם וילונות , רהיטים לבית ולמשרד וכדומה. חברות פרקטים אלו לרוב עוסקות בשיווק ומכירה לפרטיים ולקבלני התקנות, חברות אחרות גם מייבאות פרקטים ומשווקות אותם יחד עם פרקטים של יבואן מתחרה. וישנם את מתקיני הפרקטים העצמאיים, להם לרוב אין חנות או מחסן ואת המלאי הם נוהגים לרכוש לפי הזמנת הלקוח המתקין או שהם באים ומתקינים את הפרקטים בלבד.
כמה שמות של חברות פרקטים שפועלים בחיפה הם :

בית וגן ברחוב חלוצי התעשיה 11 בחיפה טל : 04-6265999
עמודי שלמה שד ההסתדרות 32, חיפה טל : 08-9180946
רוייאל פרקטים טל  072-3340710
שלמה בן שושן, רח יפו 73 חיפה טל : 04-8527282
שטיחי מקלדה טל : 04-9969941
עדן פרגולות דקים פרקטים  בחיפה טל : 052-6414233
אגוז המרכז ליבוא מוצרי עץ טל : 04-9916522
בסט פרקט דרך חיפה 10, חיפה טל : 052-3755076
בריק ועץ ברחוב הנפח 24, צק פוסט בחיפה טל : 04-8406079
אחים סיני רח מרקוני 8 צק פוסט חיפה טל : 04-8725000
א.ד.ם פרקטים ברחוב המלאכה 2 טירת הכרמל
ועוד...

יש לציין כי השירות והשיווק ניתן לא רק בחיפה אלא בכל רחבי הארץ אלא אם צויין אחרת, לכן מוטב לבדוק זאת עם כל חברה לגופה.



פרקטים הום סנטר בחיפהפרקטים בהום סנטר בחיפה.
היות וקיים ביקוש הולך וגובר עבור ריצוף פרקטים לבתים משרדים ומבנים נוספים, נוצר גם ההיצע. נתקלנו לא מזמן בהיצע צנוע אמנם של פרקטים בהום סנטר בחיפה. בעת הביקור במקום הסתבר שיש מבצע עבור רכישת פרקט למינציה מכל סוג אשר קיים בתצוגה, ולרוכשים תנתן מתנה פאנלים אשר הם אותם רצועות הגובלות של שטח הפרקט.
באולם התצוגה היו כתריסר דוגמאות של פרקט למינציה, ולא מצאנו במקום את שם הייצרן  של אריחים אלו, או ארץ הייצור שלהם.

הום סנטר חלוצי התעשיה 108 קריית חיים, חיפה טל : 04-8500040.
הום סנטר תל חנן , חיפה. (סמוך לצק פוסט בחיפה)  .











 

 

2015-09-28

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM