חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

חדשות חיפה עוד כתבות
קפה 5 שח בחיפה
>
רשת בתי קפה קופיקס הינה אחת המובילות וכבר פתחה כמה סניפים בחיפה - אך אין בכך די, הם מעט. בדיקה מגלה כי ישנן עוד בתי קפה ומסעדות בחיפה המצטרפות למאבק בשם הצדק החברתי - ומציעות קפה ב- 5 שח בחיפה בדומה לקופיקס.



קפה 5 שח בחיפה
המהפכה החברתית הובילה יזמים להקמת חברות ועסקים, כולל מוצרים מתחרים במחירי שיוויון לא חזירי. קופיקס הינה אחת המובילות וכבר פתחה כמה סניפים בחיפה - אך לא מספיק בהם הם מעט. בדיקה מגלה כי ישנן עוד בתי קפה ומסעדות המצטרפות למאבק בשם הצדק החברתי - ומציעות קפה ב- 5 שח בדומה לקופיקס.

מירון בית מאפה
נתחיל מהמוצלח ביותר נכון להיום : 28 יולי
2015 . מדובר בבר קפה ומאפה בקניון גראנדקניון בחיפה הסמוך לנווה שאנן. ראשית המקום מעוצב בהתאם לבית מאפה ובנוסף ישנה עמדת קפה. הקפה טוב מאוד, השירות נחמד ואדיב וגם מהיר . בעת הביקור שהו במקום לא פחות מ 3 עובדות עם תודעת שירות גבוהה. הגענו למחיר - 5 שח לכוס קפה עם חיוך. במקום לא מעט מקומות ישיבה וניתן לצרף להזמנה גם סוגי מאפים שונים. מאפים מתוקים ו-או מלוחים. כן ירבו.
קפה 5 שח בחיפה
רשת מקדונלד
הנוספים שמציעים כוס קפה ב 5 שח הינם רשת מקדונלד שלה לא מעט סניפים בכל רחבי העיר חיפה וסביבתה. הרשת מתגאה בצדק שזה מכבר הינם מציעים כוס קפה בצחיר של 5 שח. הקפה אמנם משובח בדומה לטענת מקדונלד - אבל הרבה תלוי בסניף וברמת המקצועיות של הבר מן-ית במקום שמכין.
פעם אחת הבחורה בקניון הצק פוסט הוכיחה ניסיון וידע כיצד להכין כוס קפה טוב. ואילו בסניף אחר מי שהכין היה בחור צעיר שנראה תיכוניסט וזו לו הפעמים הראשונות שהוא מתפעל את מכונת הקפה במקום. לא היה משהו. קיבלנו כוס חלב מוקצף עם גוש אבקת קפה.

קפה איקאה
באופן מקרי נתקלנו במזנון של איקאה המציעה קפה ב 5 שח גם כן. במקום תנועה מאוד ערה של מבקרים וגם סועדים. אפשר לצפות ממקום כזה לבינוניות שהרי הכמות של העומדים בתור ואי זמינות שולחנות פנויים - מובילים למסקנה של בינוניות, חוק המספרים הגדולים. - אבל באופן מפתיע הקפה די טוב, וגם כאן ניתן לרכוש מאפה קל ליד כוס הקפה במחיר זול ללא פגיעה באיכות. מי אמר שהשוודים לא יודעים להכין קפה ?

בתי קפה בחיפה :
חיפה ידועה במיטב בתי הקפה שישנם בעיר. במרכז הכרמל, בהדר, בקריות,בנווה שאנן, בעיר התחתית ובחוף הים. אין לכם מה להתבייש במחיר של 5 שח לכוס קפה.
חלקם של בתי הקפה בעיר גם גובה 16 שח לכוס - ולעניות דעת הרוב - זהו מחיר לא ראויי לכוס קפה. בחול כוס קפה הוא זול יותר מאשר בישראל בממוצע. ממש כמו הרבה מוצרים ושירותים אחרים כולל מסעדות, בתי מלון ללינה ומסעדות מזון מהיר.
אם ישנם עוד בתי קפה המציעים קפה ב 5 שח - צרו עימנו קשר. אין צורך להיות רשת גדולה או בית קפה במיקום מועדף. שלחו פרטים , אפשר גם צילום של 500 עד  300 פיקסלים, ואנו נדאג להציג זאת באתר.






 

2015-07-28

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM