חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

מחשבים בחיפה עוד כתבות
מצלמות אבטחה בחיפה
>
מידע בנושא מצלמות אבטחה בחיפה, חברות למכירה שיווק והתקנת מצלמות אבטחה בחיפה. מכשיר DVR להקלטה וההבדלים בין מצלמות גלויות להרתעה או סמויות לפיקוח ושיחזור התרחשויות בעבר.



מצלמות אבטחה בחיפה
בעיר חיפה וסביבתה הקרובה הקריות , פועלות מספר חברות בתחום ההולך ומתפתח בצעדי ענק - מצלמות אבטחה. ישנם כל כך הרבה סוגים, אפשרויות הקלטה וצפיה - גם און ליין - איכויות של מצלמות ומכשירי דיויאר - DVR - או הקלטה למחשב.
מומחי ההתקנות של המצלמות יודעים להבדיל בין כל הקטגוריות , התאמה לסוג הצילום, כמות המצלמות, מספר הפריימים לשניה בעת הצילום, התיעוד והצפיה מרחוק, גם נושא שמתחיל להיות מבוקש זה היכולת לשלוט על המצלמות מרחוק.

התקנת מצלמות אבטחה בחיפה
מצלמות אבטחה בחיפה
ראשית כלקוח אתם צריכים להיות ברורים בדרישות שלכם מהצילום. איזה שטחים הנכם מעוניינים לכסות עם עדשת המצלמה. כמה זוויות צילום אתם רוצים ? ( לקופה רושמת בחנות עם הרבה תנועת מבקרים - לרוב נזקקים ל2 מצלמות אבטחה לפחות. תלוי במספר העמדות והקופות, הזווית של הצילום ( מלמעלה או אופקית ישירות אל פני המצולמים, מאחורי הדלפק או מלפניו וכדומה...
כעת עליכם לבחור בין מצלמות אבטחה גלויות שמיועדות ראשית להרתיע, לבין מצלמות אבטחה סמויות שנועדו להיות מוכמנות במקומות לא גלויים ולא צפויים ובעיקר נסתרים מהעין של האנשים במקום.
בחיפה ישנן לא מעט חברות אשר מתקינות מצלמות אבטחה בחיפה והסביבה, רובן גם משווקות מכשור וציוד נוסף כגון אזעקות, מכשירי גילוי אש ומיחשוב אחר. ישנם גם כמה טכנאים עצמאיים אשר מספקים שרות זה בחיפה והקריות כולל ערים נוספות באזור. ההתמקצעות שלהם מבטיחה לך כלקוח שקט נפשי מבחינת איכות הציוד ומקצועיות ההתקנה. למרות שישנם לא מעט אנשים בעלי ידע ויכולת טכנית להתקין בעצמם. אולם לעולם לא יגיעו לאותה רמת איכות כמו מתקין מקצועי ומנוסה.
ההתקנה לא אמורה להמשך יותר מיום או יומיים ברוב המקרים - אלא אם כן ישנם כשלים טכניים במקום שיוצרים עיכובים, או שנדרש להתקין מספר רב של מצלמות, או הרצון להחביא מצלמות בעת שאין אנשים נוכחים במקום מצריך הרחקה של אנשים לקוחות וגם עובדים בכדי להסתירם טוב.
לרוב את מכשיר ההקלטה ומסך הצפיה מתקינים בחדר המנהל, רחוק מגישה של עובדים ומבקרים אחרים. המסך לא אמור להיות המכשיר העיקרי במשרד אלא במקום לא ישיר מול המנהל - כך שלא יסיט את תשומת ליבו במשך יום העבודה והפעילות. אבל ברור שהמסך גם צריך להיות נגיש לצפיה מרחוק, ומסך גדול וחד  עדיף על קטן ומטושטש.
את מצלמות האבטחה ניתן להתקין בתיקרה כשהן גלויות ואת השאר בתוך רהיט, אגרטל ואפילו בתוך רשת כנפוני המזגן. ישנה אפשרות לשידור אלחוטי בחלק מהמצלמות - ומשום כך ההתקנה הינה קלה יותר ונמשכת פחות זמן מבעבר. לשיטת התקנת זו כמה חסרונותשהבולטת מכולן היא יכולת הגישה או הפריצה מבחוץ על ידי גורם אחר וצפיה ולעיתים גם שליטה על המצלמות והמכשור.

חברות מכירה והתקנה של - מצלמות אבטחה בחיפה

כאמור  ישנם לא מעט חברות מצלמות אבטחה בחיפה ובסביבתה. חלקן מתמקצעות רק בשיווק והתקנה של מצלמות, כולל תחזוקה ושירות. ואילו אחרות מייבאות ו-או משווקות ו-או מתקינות מצלמות וציוד מיגון ניסף כולל אזעקות אינטרקום ציוד גילוי אש ואפילו כיבוי אש.
לכולן ישנה הצעה אשר כוללת ערכת מצלמות יחד עם מכשיר מקליט כולל התקנה והפעלה. ברובן הן אינן מוסיפות לעסקה את המסך ומעדיפות שהלקוח ירכוש לו מסך באופן עצמאי.

חברות מצלמות אבטחה בחיפה והאיזור
זוהי רשימה חלקית בלבד, וההופעה בסדר זה אקראית.

חברת סקיוריטי - טלפון: 072-3361010 נייד: 050-8200526
דימניק מערכות טלפון: 04-8702606  פלאפון: 050-2516993
פלאש טק   055-9953456
ערן טכנאי מחשבים בקריות      050-2666200
אול איט  נייד:054-7567962  טל: 04-8731669
מיגון 2000 052-80-555-82
רעם תקשורת    04-8620580, 04-8673643

DVR למצלמות אבטחה
זה מכשיר האחסון בו מתועד ונשמר כל החומר המצולם במצלמות האבטחה. ישנה גם אפשרות של התקנת כרטיס מצלמות בתוך מחשב נייח ושמירת הצילום בהארד דיסק במחשב. לשיטת המחשב ישנם כמה חסרונות כגון שטח הדיסק הפנוי לשמירת התיעוד, הכבדה על פעילות המחשב והצפיה היא במסך של המחשב הביתי. לשיטת המכשיר הייעודי הייתרון הוא גודל או נפח האחסון העצום הקיים. ההתפתחות הטכנולוגית הובילה ייצרנים לייצר מכשירי DVR  עתירי מיקום ונפח אחסון שמספיק לכמות עצומה של צילום ותעוד.
בנוסףנדרש להתחבר אל מסך אשר מציג את הצילום מחולק לפי כמות המצלמות או התמקדות והגדלה של צילום ממצלמות ספציפיות.
מכשיר בסיסי מקליט 30 פריימים לשניה. , עם רזולוציית הקלטה שונות - ומומלץ להתמקד מלכתחילה ברזולוציה גבוהה. אין ממש עזרה או תרומה של צילום וידאו ממצלמה כאשר הרזולוצייה נמוכה כאשר רואים דמות ממש מטושטשת שלא ניתן לזהות אפילו.

מצלמות אבטחה גלויות
לרוב מצלמות אלו מחוברות ומחוייטות עם כבלים, שהרי אין צורך בהכמנה והסתרה. הן ממוקמות גבוה ולעיתים זהו חיסרון ענק כאשר צופים בדמות מתועדת ממצלמה גבוהה ולא ממש בגובה הפנים של האובייקט. עדיף לרכוש מצלמה שעמידה לתנאי מזג אוויר קשים וקיצוניים . מחום לוהט בקיץ עד כדי קור מקפיא קרוב לאפס מעלות בחורף. משום כך יש להזהר מחלק ממצלמות האבטחה אשר אתם מתכוונים להזמין מאתרי רכישה באינטרנט כגון EBAY ALIEXPRESS וכדומה.
אם אינכם מבינים ובעלי ידע וניסיון מצלמות חוץ רבות מאתרי מכירה בסין - לא יחזיקו מעמד יותר מכמה ימים בחוץ.
עיקר תפקיד מצלמת אבטחה גלוייה מלבד צילום ותעוד - הינו הרתעה. בחנויות רבות בקניונים התרבו מצלמות האבטחה אם בכדי להרתיע מבקרים מסחיבה וגניבה של מוצרים מהחנות, ואם בכדי להרחיק חורשי רעה כגון כייסים וגנבים אחרים אשר נטפלים ללקוחות תמימים של העסק.
ישנן מצלמות אבטחה כיפה, צינור, ומצלמות ממונעות (בחלקן) לשליטה מרחוק.
שימו לב שאם הנכם רוכשים חבילה של מצלמות אבטחה - תהיינה אפשרות גם לצפיית לילה וחושך. עדיף מצלמה שמתחילה לפעול בעת שהיא מזהה תנועה או גוף החולף על פני השטח המצולם. אין צורך במצלמה שמתעדת כלום. מצלמה שפועלת על ניוטראל גם אם אין התרחשות היא בזבזנית של משאבי חשמל, משאבי צילום, משאבי אחסון ותיעוד ותתבלה מהר יותר.


 

2016-12-05

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM