חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

עוד כתבות
40 ראשי ערים בחיפה
>
כ – 40 ראשי ערים מכל רחבי העולם ביקרו השבוע בחיפה במסגרת הכנס הבינלאומי לראשי ערים. בין האורחים: ראש עיריית קטמנדו בירת נפאל, ראש עיריית טירנה בירת אלבניה, ראש עיריית שטרסבורג, צרפת, ראש עיריית וילנה בירת ליטא, ראש עיריית בשיקיטש-איסטנבול, תורכיה, וראש עיריית רוצ סטר במדינת ניו יורק



כ – 40  ראשי ערים מכל רחבי העולם ביקרו השבוע בחיפה במסגרת  הכנס הבינלאומי לראשי ערים. בין האורחים: ראש עיריית קטמנדו בירת נפאל, ראש עיריית טירנה בירת אלבניה, ראש עיריית שטרסבורג, צרפת, ראש עיריית וילנה בירת ליטא, ראש עיריית בשיקיטש-איסטנבול, תורכיה, וראש עיריית רוצ'סטר במדינת ניו יורק. 
הכנס הוא פרי יוזמת הקונגרס היהודי האמריקני, המועצה האמריקנית ליהדות עולמית ומשרד החוץ, התנהל בשיתוף המרכז לשלטון מקומי ועיריית חיפה.
במפגש אותו קיימו ראשי הערים עם ראש העיר יונה יהב, במרכז המבקרים של הטכניון סקר מנכ"ל הטכניון מתניהו אנגלמן את תחומי המחקר ותוכניות הפיתוח של הטכניון. כמו כן שמעו האורחים הרצאה בנושא "ערים חכמות" מפי דיקן הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים פרופסור יהודה קלעי והאדריכלית מיכל גת מורד סטודנטית לתואר שני בפקולטה בנושא "ערים חכמות".   
ראש העיר יונה יהב הדגיש את חשיבותה של חיפה כעיר אוניברסיטאית וכמרכז תעשיות היי טק, מחקר ופיתוח ואמר כי גם בימים קשים אלה מוכיחה חיפה את היותה "אי של שפיות" בו יהודים וערבים חיים יחד בכבוד הדדי וסובלנות ואת ההוכחה הטובה ביותר לכך אנו מקבלים בחיי השגרה הממשיכים להתקיים בעיר גם בימים קשים אלה".
יו"ר המועצה האמריקנית ליהדות עולמית ונשיא הקונגרס היהודי האמריקני ג'ק רוזן: "במשך 30 שנה מטפח כנס ראשי הערים דיאלוג בנושא יצירת ערים חכמות. זוהי יוזמה המחברת מנהיגים ברמה המקומית משום שאנו מאמינים שיש ביכולתם להביא לשינוי ולשיפור איכות החיים של התושבים".
יואל ליאון, מנהל מחלקת ההסברה של משרד החוץ המארגנת את הכנס: "מחמם את הלב לראות עשרות ראשי ערים מכל רחבי תבל, ראשי ערי בירה, ערים היסטוריות וערי קיט, מגיעים לשבת יחד  ובמיוחד בימים אלו, ע"מ לבחון כיצד לשתף פעולה עם ישראל בתחום החדשנות העירונית".



כנס ראשי הערים הוא אחד מבין שורה ארוכה של אירועים בינלאומיים המתקיימים בחיפה בימים אלה. לאחרונה ננעלה בעיר אליפות העולם במפרשיות מדגם 470 בה השתתפו למעלה מ-300 שייטים ומלווים נוספים                    מ-36 מדינות ששהו בעיר כחודש ימים.   
השבוע נפתח כנס הנשים הבינלאומי - לנשים מנהיגות בהשתתפותן של                            כ – 50 נשים מנהיגות מכל רחבי העולם, המכהנות בתפקידי סגניות נשיאים, שרות, חברות פרלמנט ונציגות בכירות של ארגוני סיוע בינלאומי.
בד בבד מתקיים בחיפה גם הכנס הבינלאומי של הקרן הקיימת לישראל בהשתתפותם של כ – 150 אורחים מרביתם מצרפת. והרכבת האווירית תמשך בשבוע עם הגעתם של כ – 400  אדריכלים מובילים מהארץ והעולם לכנס האדריכלות הבינלאומי כנס "חזית הים העירונית" המתקיים זו השנה השלישית ברציפות בחיפה.


 

2015-10-26

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM