חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

צרכנות נבונה בחיפה עוד כתבות
הורים צעירים בחיפה
>
מודל הפעילות של המרכז להורים צעירים חורב 14 יועתק לדיסלדורף העיר התאומה לחיפה בגרמניה. כך סוכם בין ראש עיריית חיפה יונה יהב, לראש עיריית דיסלדורף תומס גייזל



הורים צעירים בחיפה
מודל המרכז להורים צעירים המציין שנה לפעילותו יועתק לגרמניה

מודל הפעילות של המרכז להורים צעירים "חורב 14" יועתק לדיסלדורף העיר התאומה לחיפה בגרמניה. כך סוכם בין ראש עיריית חיפה יונה יהב, לראש עיריית דיסלדורף תומס גייזל.
המרכז הייחודי, המציין בימים אלה שנה לפעילותו מעניק שירותים להורים צעירים מכל רחבי חיפה הזוכים לסיוע במגוון נרחב של תחומים בהם: תכנון כלכלת המשפחה, רישום לגני ילדים ובתי ספר, סיוע במציאת עבודה ודיור מתאים לזוגות צעירים ומקיים במקום: הופעות, סדנאות, הרצאות יעוץ אישי ואירועים קהילתיים. 
מאז פתיחתו ביקרו במרכז אלפי הורים צעירים, ואלפים רבים נוספים מתעדכנים מדי שבוע בפעילויות השונות. כמו כן מהווה המרכז שפתוח לראשונה בחיפה על ידי רשות הצעירים והנוער של עיריית חיפה, דוגמה לערים נוספות, שנציגיהן מגיעים לחיפה ללמוד על המרכז ועל התכנים המועברים להורים הצעירים.
ואולם הצלחת המרכז לא נעצרת רק בישראל ובשנה הקרובה ייפתח כאמור מרכז דומה בדיסלדורף שבגרמניה. ההחלטה על פתיחת המרכז בגרמניה התקבלה במהלך ביקור אותו קיימו נציגי עיריית דיסלדורף במקום ונחתמה בהסכם רשמי בין ראש העירייה יונה יהב לראש עיריית דיסלדורף תומס גייזל. 
במסגרת ההסכם הוחלט כי צוותים משותפים של עיריית חיפה ועיריית דיסלדורף יעבדו במשותף על פיתוח המרכז בגרמניה, תוך התאמות ייחודיות לקהל ההורים הגרמני.
יונה יהב: "חיפה עומדת כיום בראש הפירמידה ברמת השירותים העירוניים שניתנים לצעירים בארץ ואחד הביטויים לכך הוא במיזם החברתי להורים, שנולד והתפתח ברשות הנוער והצעירים של עירית חיפה ומהווה דוגמה לערים אחרות, בארץ ומעתה גם מחוצה לה. עיריית חיפה תמשיך להיות הגוף המוביל בארץ בפיתוח יוזמות עירוניות בכלל ומתן שירותים לצעירים בפרט".


 

2015-10-11

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM