חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

רפואה ובריאות בחיפה עוד כתבות
פארק מדעי החיים בחיפה
>
ראש העיר חיפה יונה יהב: חיפה מהווה מרכז בינלאומי למחקר ופיתוח טכנולוגי ורפואי. לשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה הכריזה הבוקר על קבוצת HealthO2, שתפעל בפארק מדעי החיים חיפה, כאחת הזוכות במכרז לבחירת זכייני חממות טכנולוגיות. הקבוצה מורכבת ממשקיעים וגופים אסטרטגיים בתחומי הטכנולוגיה הרפואית



פארק מדעי החיים בחיפה
ראש העיר חיפה יונה יהב: חיפה מהווה מרכז בינלאומי למחקר ופיתוח טכנולוגי ורפואי.
לשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה הכריזה הבוקר על קבוצת HealthO2, שתפעל בפארק מדעי החיים חיפה, כאחת הזוכות במכרז לבחירת זכייני חממות טכנולוגיות. הקבוצה מורכבת ממשקיעים וגופים אסטרטגיים בתחומי הטכנולוגיה הרפואית. 
ראש העיר חיפה יונה יהב: "חיפה נבחרה למרכז בינלאומי למחקר ופיתוח טכנולוגי ורפואי של מדינת ישראל. החוקרים והמפתחים הטובים בעולם צומחים במרכזי המחקר והאקדמיה החיפאיים ורק טבעי הוא שהחממה לפיתוח רפואי תקום ותפעל בפארק מדעי החיים חיפה. פארק המדע ימצב את חיפה בחזית הטכנולוגית של תעשיית הביו-טק והפעילות בו תעשה בשיתוף פעולה עם מוסדות האקדמיה, המחקר ובתי החולים בעיר".
קבוצת  HealthO2 היא שותפות של ארבעה גופים משמעותיים - מדטרוניק, יבמ, קרן ההון סיכון פיטנגו והמרכז הרפואי רמב"ם - שתקים חממה בתחום הרפואה הדיגיטלית בחממה בפארק מדעי החיים בחיפה. הקבוצה שנבחרה תיהנה מתקופת זיכיון של 8 שנים במהלכן המדינה תממן 85% מהתקציב שיאושר לחברה - 2-2.5 מיליון שקל. ההשקעה תינתן לחברה כמענק ולא כהלוואה (כפי שהיה נהוג בעבר) והיא תוחזר כתמלוגים רק אם החברה תצליח להגיע למכירות.
עיריית חיפה, מקדמת באמצעות החברה הכלכלית לחיפה, את אכלוסו של פארק מדעי החיים חיפה הנבנה בימים אלה במבואות הדרומיים של העיר, כחלק מהחזון למצב את חיפה כבירת תעשיות הביוטכנולוגיה בישראל.
עוד על : בריאות בחיפה
פארק מדעי החיים חיפה החדש נמצא בשלבי בנייה מתקדמים. עד סוף השנה יושלמו עבודות הקמת הבניין הראשון בשטח כולל של 17,000 מ"ר, בעלות של כ-100 מיליון שקל. חיפה תוביל כעיר בה יהיה פארק הייעודי הראשון הנבנה בארץ כחלק מאסטרטגיה אותה מובילה עיריית חיפה בשיתוף עם חברת מבני תעשייה, להמשך פיתוח תעשיות עתירות ידע בכניסה הדרומית לעיר. הפארק נבנה על שטח של 31 דונם והתכניות כוללות חמישה בניינים בהיקף כולל של 85 אלף מ"ר..

 

2015-09-08

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM