חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

רכב בחיפה עוד כתבות
ניווט בחול - אפליקציה GPS - ללא אינטרנט
>
אפליקצית ניווט בחו"ל GPS ללא אינטרנט - אפשרי קל וחינם. אפליקציה GPS בחול, מדריך עבור נהגים רבים השוכרים רכב בחול ונזקקים לאפליקציית ניווט רכב בחול ללא אינטרנט מי שלא דאג לחבילת אינטרנט בעת היותו בחול - רצויי שיכיר וישתמש באפליקציות ותוכנות אשר לא דורשות חיבור אינטרנט קבוע כדי . אפליקציה מומלצת sygic , בנוסף למפות גוגל או ניווט בחול waze. כנל ניווט בחו ל עם here map של נוקייה ממש טובה.



ניווט בחול ללא אינטרנט.

אמנם מזה זמן רב חברות הסלולר מאפשרות לרכוש חבילת גלישה בחו"ל - עם תוספות כאלו ואחרות ועם הבדלי מחיר בין אחת לשניה. ישראלים בעיקר נזקקים לחבילת הגלישה קודם כל עבור ניווט ורק אחר כך עבור גלישה באינטרנט. את הגלישה באינטרנט ניתן לבצע מחיבור ויפיי חינמי בדרך כלל בבית המלון או במסעדות ושאר מקומות תיירות בהם ניתן להתחבר חינם. דומה שרוב הצורך בגלישה בחול הינה עבור ניווט רכב בתוך המדינה המתויירת במעבר בין מדינות באירופה למשל.אפליקציות ניווט רכב  GPS שאינן מחייבות אינטרנט זמין   .

ניווט בחול עם סייגיק - SYGIC
תוכנת אפליקציה מעולה ומאוד נפוצה באירופה היא סייגיק SYGIC
היא מעט שונה מאפליקציית וייז המוכרת לכל ישראלי ויש בה היגיון ניווט אחר.
הייתרונות שלה - היא חינמית + זמינה + ללא חיבור אינטרנט ( בעת הניווט כמובן) +ומעולה.
חינמית עד גבול מסויים- ניתן להוריד אותה למשך שבועיים ניסיון - וזה פרק זמן מספיק עבור רוב התיירים המבקרים בחול. תחמנים יורידו אותה לשבועיים חינם לסמארטפון הראשון, ואחרי שבועיים יורידו אותה לסמארטפון השני. יחד 4 שבועות של ניווט חינם.

ראשית כבר עם ההגעה לחול כדאי למצוא אינטרנט חינמי ומהיר , להתחבר אליו ולהוריד את האפליקציה.
- זה לא מספיק . יש להוריד את מפת המדינה שבה מתכוונים לנווט. אם זו מדינה קטנה המפה יורדת תוך 15 עשרה דקות בערך ( תלויי במהירות החיבור, בטלפון עצמו ומספר המשתמשים באינטרנט באותם רגעים )
אם זו מדינה גדולה כמו גרמניה - ייקח הרבה יותר זמן למפות לרדת אל הסמארטפון.
מגדירים כמה פרמטרים כגון שפה מועדפת , צילצול בעת שעברתם את המהירות המותרת, ומרחקים בקמ וזהו.
בעת החיפוש מזינים ראשית את המדינה...אחרי כן את שם העיר...אחרי כן את שם הרחוב או מיקום  מוכר אחר.
ניתן גם להזין עיר ושם אגם לדוגמה.
המפות מדוייקות לאותה נקודת זמן שבה הורדתם את המפה.
- כאן טמון החיסרון העיקרי : היות שאיננה מחוברת און ליין לאינטרנט אין מידע על פקקי תנועה, תאונות וכדומה. זכרו המפות מעודכנות ליום שבו התקנתם אותן.
ייתרון נוסף ומגניב - חבל שאיננו גם בוייז - הוא התלת מימד. האפליקציה של הניווט ללא אינטרנט יודעת להציג מבנים ושאר תוואי שטח כולל עליות , גבעות לצד הדרך , אגמים ושאר  מבנים בולטים בתלת מימד. כגון  כנסיות או מגדלי יוקרה או קניון .

ניווט בחול עם מפת גוגל ללא אינטרנט
זה מכבר אפליקציית מפת גוגל מאפשרת לנווט בחול ללא אינטרנט. כלומר צריך לפני כן לבצע הכנה של הורדת המפות- ושמירה. ורק אז לצאת לדרך. היות שהאפשרות פעילה רק כשנה וחצי נכון להיום היא עדיין לא הכי נוחה - לניווט אם אין לכם חבילת אינטרנט.
פשוט מורידים את אפליקציית מפת גוגל, רושמים את המיקום שבו רוצים לנווט כמו עיר מסויימת.
בתחתית המסך בוחרים את האפשרות שמירת מפה לשימוש אופליין ושומרים. ניסיונות לניווט בצורה זו - הקשו על הניווט וההתמצאות תוך כדי תנועה וניזנחו אחרי 20 דקות. ברור מאליו שבגוגל יכולים לשפר תכונה זו ויישפרו בעתיד.

 ניווט בחול עם WAZE
באופן לא מפתיע נכון לימים אלו, אפליקציית ווייז עדיין לא השתרשה עמוק לתודעה ולשימוש מוגבר כמו בישראל. לוקח זמן עד שמתרגלים.  אפשר לרכוש חבילת גלישה לחול של אחת החברות ונכון להיום הכי טובה והכי משתלמת היא חבילת גולן 20 גיגה גלישה בחול כולל שיחות. את החבילה רוכשים יומיים לפחות לפני הטיסה, מתחברים ומוודאים שזה פועל כייאות. כשתגיעו לחול - אם ישנה בעיה עלולים להיתקל בקשיים אם לא ביצעתם מראש את כל ההגדרות של החיבור. כדאי גם לרשום אותם ולשמור. באופן כללי לא הייתה בעיה עם החיבור בחול, לא היו ניתוקים גם במקומות מעט נידחים. בניגוד לסייגיק לעיל - הווייז דווקא היתה מעודכנת לגבי כביש חסום בגלל שלג, שהרי היא פועלת ומתעדכנת און ליין. וזה הייתרון הגדול שלה בן השאר. מידי פעם - באיזורים מתויירים - היה ניתן לראות משתשמ ווייז קרוב, אבל הם עדיין היו מעטים יחסית למשתמשים בישראל. בכלל ניווט בחול באופן עצמאי ללא מפות דרך , אלא רק עם מכשיר הן עדיפות. אפשר לפגוש פה ושם תיירים שעדיין מחזיקים באמתחתם מפות גיאוגרפיות , במיוחד מבוגרים עם קראוון. אבל וויז עושה את העבודה טוב בניווט בחול, אם כי קיים הצורך התמידי לחיבור אינטרנטי.

ניווט בחו"ל עם HERE

אפליקציית ניווט בחו"ל שאינה מחייבת חיבור קבוע לאינטרנט ולא חבילת גלישה לאינטרנט. היא ממש טובה ומדוייקת, ניתן לבצע חיפוש וניווט עד לרחוב או מונומנט מקומי או איזור ומיקום אחר, ניתנת להורדה ושימוש עבור משתמשי אנדרואיד - לא ניסינו אותה עם אייפון. האפליקציה הזו הינה מבית נוקיה אשר נמכרה לקבוצת יצרני רכב גדולה ב 3.2 מילארד דולר בסוף שנת 2015. נוקיה אמנם לא ממש פעילה כמו בימי השיא שלה. אפשר לנווט עם אפליקציה זו גם און ליין וגם אוף ליין ללא עידכוני תנועה בזמן אמת כמו ב WAZE. חסר את דיווחי הפקקים, ניידות משטרה וכדומה, אבל הייתרון הוא שאפשר להכנס ישר לרכב ולהתחיל לנווט. לא צריך להתחיל לחפש רשתות והורדת מפות , הורידו כבר בבית לפני היציאה.
חיסרון נוסף שעלול להשפיע הוא אי ההתמקדות של הניווט עד לרמה של מספר בית ברחוב. היא יודעת לנווט בחו"ל במדוייק עד לרחוב עצמו אך לא למספר מדוייק. אם זה רחוב ארוך, אולי תצטרכו לכתת רגליים מעט. לא נורא. בקיצור ניווט בחו ל עם here map של נוקייה ממש טובה.
ניווט בחול באפליקציה זו אפשרי בשפה הלועזית, לא מהוה בעיה אולי גם עדיף. גם ישנן הנחיות לפני פניה , או כניסה לכיכר וכדומה. עוזר מאוד למי שלא רוצה להסיר עיניו בעת הנהיגה מהכביש והדרך.






אפליקציה GPS בחול Navigator
אפליקציה נוספת של GPS לניווט רכב בחול היא הנביגטור. ראשית ישנם 2 אפשרויות שימוש. החינמית והנוספת בתשלום שמן הסתם הינה מורכבת יותר ובעלת אפשרויות נוספות. בדקנו בסמארטפון עם מערכת אנדרואיד - שהיא הנפוצה ביותר בקרב הציבור - את החינמית ודווקא בישראל - כאשר האינטרנט אינו מחובר ( כלומר data conection אינו מחובר )

ראשית מומלץ להוריד את האפליקציה כבר בארץ. היא יודעת לפי רכיב ה GPS מה מיקומכם, ומאפשרת להשתמש בחיפוש וניווט במפות של הארץ בה הנכם נמצאים. האפליקציה משתמשת בניווט בכל מקום מוכר כולל הכוונה קולית ברורה בלועזית. היא מבוססת על ומשתמשת במפות של openstreetmap  .
 הזנת המיקום של היעד מעט שונה ממה שאנו רגילים ב WAZE הנפוצה וצריך מעט זמן להתרגל לפרוצדורה.
הפעילו אותה ובחרו את הגירסה החינמית.
ראשית לחיצה על כפתור SEARCH
בחרו את ארץ הניווט שבה הנכם נמצאים COUNTRY
בחרו עיר CITY
בחרו שם רחוב STREET כדאי לרשום במדוייק את שם הרחוב בלועזית
-ולרוב יופיעו מספרי המיקומים ברחוב או של מונומנט היעד כגון איצטדיון, מוזיאון או כיכר גדולה וכדומה.
ולאחר הבחירה יופיעו אפשרויות של ניווט, שמירה...נקודת מוצא או תצוגה על המפה.
ברירת המחדל של אפליקציה gps זו לניווט בחול הינה תצוגה גם של שמות הרחובות והנחייה קולית של בחורה - שזה עדיף.
 --- מומלץ להתנסות בשימוש באפליקציה זו כבר בארץ לפני היציאה.
בהגדרות ניתן לבחור מפת דרך דו ממדית או תלת מימד, לאפשר פניות פרסה, להוריד מיקומים של מצלמות מהירות בדרך ולהתקין אותם, להשמיע צליל אזהרה במעבר של מהירות מעל המותר וכדומה...
ניווט רכב אפליקציה gps navigator
















רק זכרו  שאין עידכוני תנועה , פקקים , שיטור וכדומה היות והיא איננה מחוברת און ליין בכרל רגע נתון, אלא רק לזמן ההורדה של האפליקציה והתוספות.
 

 

2015-11-16

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM