חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

חדשות חיפה עוד כתבות
הליגה הספרדית - שידורים ישירים
>
שידור ישיר של קבוצת הכדורגל ברצלונה, ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד ועוד. הכל בערוץ הספורט של ONE ובאיכות HD- חינם ללא תשלום נוסף למנויי YES וגם HOT.



כדורגל ליגה ספרדית

הנה זה חוזר שוב ובגדול. שידורי כדורגל של הליגה הספרדית עם מסי ניימא סוארז פיקה רונאלדו מרסלו מתיאו קובאציץ קונטראו בן זמה....
אכן הכדורגל הישראלי הוא טוב... וגם מאכזב מעט את הציפיות של כל כך הרבה אוהדים. אמנם לאחרונה מכבי תל אביב עם זהבי מצליחה מאוד באירופה, אבל זה רק טיפה.
ערוץ מספר 50 בממיר ב HOT  או   YES

לא פלא שהרבה אוהדי כדורגל החלו - גם - לצפות במשחקים מעבר למדינה הקטנה עם כדורגל לא כל כך מוצלח בעולם. גם - לא במקום. לא מאמינים תגיעו לשדה התעופה בן גוריון יום או יומיים לפני משחק ותווכחו לראות הרבה מאוד אוהדים שעושים דרכם לספרד לצפייה במשחקים של ברצלונה ו/או ריאל מדריד. גם גיחות לאנגליה, לצרפת ושאר מדינות עם כדורגל טוב יותר.



לא חסרות סיבות - כבייכול - של אוהדים וגם אוהבי כדורגל להגיע  למגרש קאמפ נואו בברצלונה או למגרש ברנבראו שבמדריד להנות מהאווירה ומהכדורגל. אם זה ירח דבש בספרד אז על הדרך גוררים את הכלה הטריה למגרש לראות משחק של ברצלונה עם מסי הגדול, אם זה טיול בר מצווה שדווקא הילד הוא זה שדורש - רוצה לראות את רונאלדו משחק כדורגל  וגם מבקיע בברנבאו שבמדריד, ואם זה יום הולדת שהזאטוט רוצה מסי...מסי...מסי... - אז קדימה לכדורגל בחול.
נותר רק לאחל הצלחה לכל הקבוצות הישראליות בכל מפעלי הספורט שהם משתתפים, כולל מכבי תל אביב, נאחל גםם הצלחה לקבוצות של העיר חיפה בליגה ובגביע .  - וכניראה שלמונדיאל כבר לא נגיע. כרגיל וחרהגיל.

החידוש למרבה הפלא : לפחות הערוץ הנל כבר נמצא בחבילה הבסיסית של מנויי הכבלים וגם YES .ומשום כך לא יידרש כניראה תשלום נוסף מהמנויים.
מישהו שם שם לב לרייטינג העולה בנסיקה כלפי מעלה של צופי כדורגל ספרדי - וההחלטה לרכוש את זכויות השידור היא לא מתוך טוב לב. יהיהו פרסומות וחסויות שאמורות לכסות את העלות ולייצר רווח כלכלי. לא נורא.



 

2015-08-21

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM