חיפה טופ
חיפה עסקים בחיפה מבצעים בחיפה חדשות חיפה בניית אתרים בצפון קידום אתרים אתרים מומלצים אודות אתר

חיפה
חדשות חיפה
בניה ונדלן בחיפה
מקצוענים בחיפה
עיצוב בית
צרכנות וקניות בחיפה
מחשב וטכנולוגיה
אינטרנט ותקשורת
סלולרי בחיפה
ספורט בחיפה
עורכי דין בחיפה
תזונה
לימודים בחיפה
אירועים בחיפה
רכב בחיפה
רפואה בחיפה
תרבות בחיפה
מנא מנא תקל ופרסין


אתרים מומלצים:
השקעות נדלן
עורכי דין בחיפה
קבלן שיפוצים










שווה קריאה :
פרקטים בחיפה
תכשיטים בחיפה
שיש בחיפה
בדיקות קרינה בחיפה
בדק בית בחיפה
קנדידה

מקצוענים בחיפה עוד כתבות
אחסון אתרים
>
אחסון אתרים - כל אתר זקוק לאחסון . שטח האחסון בו נצמאים כל הקבצים כולל דאטאבייס תמונות ושאר גרפיקה ומלל. מחיר אחסון אתרים ואחסון אתר וורדפרס.



אחסון אתרים

כאשר הנך בונה אתר , אתה זקוק לשרת כדי לאחסן את האתר. כל אתר זקוק לאחסון . שטח האחסון בו נצמאים כל הקבצים כולל דאטאבייס תמונות ושאר גרפיקה ומלל. מחירי אחסון אתר יכולים לנוע מ - 2 דולר לחודש ועד 45 דולר לחודש ויותר, הכל תלויי במשאבי שרת נדרשים כגון תעבורה ושטח אחסון, מהירות ובנתוני השרת.

לרוב אחסון אתר בשרתי לינוקס הוא זול יותר, ובהרבה מקרים גם נוח יותר לכאורה היות ויש ממשק מנהל - cpanel - או ממשק אחר כגון admin php.כשבוחרים שרת איחסון כדאי לשים לב לשטח האחסון , גודל תעבורת נתונים בחודש, מהירות השרת - יש לבצע פינג לשניים או שלושה אתרים כדי להתרשם ממהירות תעבורת הנתונים - , בנוסף ולא פחות חשוב - תמיכה של חברת אחסון האתרים. מחשבים ובכללם שרתים נוטים מידי פעם אם כי לעיתים רחוקות אמנם לסבול מתקלות טכניות כאלו ואחרות. לא נעים כאשר השרת נופל או לא פעיל ולא נעים יותר כאשר אתרך לא נמצא ברשת עקב תקלות טכניות, בן אם הן נובעות מהשרת או נובעות מהאתר שלך או מקוד לא תקין באתר.

איחסון אתרים - מחיר

לרוב המחיר הוא ניגזרת של מיקום השרת, שרת הממוקם בישראל מהיר יותר מבחינת תעבורה וזמינות.לגבי תעבורה מהיר יותר משרת הממוקם בחול עד כדי פי 15 מהיר יותר. הקריטריון השני הוא שטח האחסון או גודל האחסון של הקבצים, בדרך כלל אתר תדמית אשר מכיל עד 20 תמונות ועד 10 דפי מידע דורש לא יותר מאשר שטח אחסון של 10 מגה. משוער. לעומתו אתר המכיל מצגות פלאש, גלריית תמונות מרובת תמונות, קטעי מדייה וידאו ומוזיקה או סרטונים ידרוש יותר שטח אחסון. המדייה והתמונות הן הגוזלות העיקריות של שטח האחסון של אתרך, והתעבורה הנדרשת בהתאם. קריטריון נוסף הינו נפח התעבורה - ככל שיהיו יותר מדיות באתר תמונות וקבצי מוזיקה, וכמובן יגיעו לאתר יותר מבקרים - הדרישה למשאבי תעבורה יהיו גדולים יותר מן הסתם.

אחסון ותוכנת FTP

אחת מתוכנות ה אפ טי פי החינמיות והוותיקות היא ws_ftp32 ,אמנם היא איננה עשירה באפשרויות ובפונקציות מורכבות כמו תוכנות אחרות שאינם חינמיות, אולם היא עושה את העבודה בצורה נאותה. היא די בסיסית ומתאימה לתכנת  מתחיל שבונה ומתכנת את האתר בעצמו כולל כתיבת קוד סקריפטים ושאר פעולות של בניית האתר. בהעלאת קבצים בעזרת תוכנה זו למי שאין ממשק אדמין, ניתן להעלות ולהוריד את הקבצים : דפי אינטרנט, תמונות, קבצי מוזיקה ומדייה אחרים אל שטח אחסון אתרך. לפני שמתחילים לעבוד עם תוכנת אפ-טי-פי בקש מחברת האחסון את שם המשתמש והסיסמה בכדי להיכנס לשטח שלך בשרת.

אחת טובה בהרבה יותר וגם מהירה מאוד היא filezilla -

אשר לה מספר ייתרונות בולטים כגון קלות השימוש. אפשרות שמירת סיסמאות למספר שרתים או דומיינים, קלות ומהירות העלאה והורדה בגרירה ללא פעולות מורכבות. שימוש במספר רב של פורמטים. מתאימה למחשב עם מערכת הפעלה ווינדוס או לינוקס. ניתן להוריד את התוכנה החינמית כאן :  filezilla

אחסון אתר  ודומיין

רבות מחברות אחסון האתרים מאפשרות כיום להתקין בחבילה כמה כתובות דומיין. עד לפני שנתיים הם דגלו בסיסמה : שטח אחסון לאתר אחד בלבד, מתוך כוונה שאם הנך בעל כמה דומיינים וכמה אתרים נדרשת לרכוש חבילה עבור כל דומיין. כדי לשייך את הדומיין שיצביע על כתובת השרת בקש מספק אחסון האתר את כתובות ה : די אן אס - DNS . בדרך כלל תקבל 2 כתובות : dns1 .....dns2 . הפעילו הזו אורכת עד כדי 72 שעות- אולם לא אמורה להיות יותר מכך.       יש לפנות אל הגורם או החברה שרכשת אצלה את כתובת הדומיין / כתובת האתר ולבצע פעילות של הפנייה-הצבעת דומיין לדיאןאס.

אחסון אתר וורדפרס

זו תבנית מערכת שהחלה כמערכת בלוגים לעידכון כתיבה ושאר חדשות של בלוגרים מכל העולם. עם הזמן התפתחה בצעדי ענק מבחינת אפשרויות לעצב אותה כאתר תדמית או אתר עם קטלוג מוצרים לכמכירה וכדומה. בנוייה בקוד פתוח נגיש לכל  - ללא תשלום.כתובה בשפת תכנות PHP ומכאן שאפשר לאחסן את אתר הוורדפרס בשרתי לינוקס מתאימים. מומלץ לוודא עם חברת האחסון אם יש אפשרות לאחסן אתר וורדפרס, ולבקש לראות דוגמאות שמאוחסנים בשרת שלהם.

ישנן כמה חברות אחסון אתרים לאחסון אתר וורדפרס, כך אגב גם לגבי גומלה המתחרה . עלות האחסון הינו בהתאם למשאבי השרת הנדרשים בדרך כלל והשרת עצמו . כמעט כל אחד יכול ללמוד לעצב ולבנות אתר בוורדפרס, לעדכן תוכן ומדיה ולנסות לקדם את האתר במנוע החיפוש. ניתן לקבל שירות קידום אתרים על ידי חברות מקצוענים בעלי ניסיון ולכן מומלץ לפנות למקדם אתרים - עוד לפני שהאתר גלויי ברשת האינטרנט ולפני שגוגל סרק אותו. ישנן הרבה פעולות אופטימיזציה לוורדפרס שצריך לבצע, התערבות בקוד , בניית קבצים המנחים את הספיידר של גוגל לאיזה תוכן להתייחס, למבנה הדפים וכתובות הדפים ולמבנה הקישורים ומניעת תוכן כפול וכדומה.

אם הנכם מעדיפים לתת למקצוענים לעצב את האתר כולל קידום -עשו זאת לפני הצגתו ברשת. אינדוקס של דפים על ידי גוגל לפני אופטימיזציה - ייקשה מאוד בעתיד על קידום האתר. לקבלת הצעת מחיר עבור בניית אתרים בצפון פנו לכמה חברות והשוו לא רק את המחיר אלא גם מה התמורה. בקשו לראות עבודות קודמות ונסו לקבל אמת מידה של מקצוענות וניסיון של לקוחות עם חברת האינטרנט המיועדת. חברה שכזו עם הניסיון והידע כבר תדאג להתקשר עם חברת אחסון אתרים, תתאים את שטח האחסון והתעבורה לצאכים של האתר שלך, תרכוש את כתובת האתר שיצביע על שרת האחסון, תאפיין תעצב ותבנה את האתר עבורך כולל ביצוע אופטימיזציה וקידוד בהתאם להנחיות גוגל. לא מומלץ לוותר על שירות הקידום האורגני בגוגל, שמנתב לא מעט גולשי אינטרנט ישירות לאתר שלך אם הקידום הינו מקצועי ואמין לפי כל הכללים והניסיון של המקדם.

רק ליידע כללי. אחסון אתר רגיל או רספונסיבי או אתר מובייל אפשרי על אותו שרת באותה חבילת אחסון. אין צורך ברכישת אחסון עבור כל אתר , במיוחד אם הוא רספונסיבי.



 

2007-08-29

 
 

 
חיפה   | קשר - חיפה  חיפה - HAIFA-TOP.CO.IL   תקנון חיפה

כל הזכויות שמורות ל - טופ חיפה - www.HAIFA-TOP.co.il © All Rights Reserved. 2015


קידום אתרים WWW.ATRBIZ.COM